Er du vores nye kollega?

Brudesalonen Kennedys har eksisteret siden 1982, og er med 40 års historie én af landets ældste og mest anerkendte brudekjoleforretninger.

Hos Kennedys brænder vi for den ekstraordinære gode service, vores smukke brudesalon med de private prøveværelser og de skønneste kjoler. Dette er også et par af grundene til, at vi blev kontaktet af ”Say Yes To The Dress”-stjernen Randy Fenoli (vi er eneste forhandler i landet af hans brudekjoler) og også blev udvalgt som én af de første europæiske forhandlere af Disney’s brudekjole-kollektion ”Disney Fairy Tale Weddings.” I 2018 fik Kennedys Nordic Bridal Awards som årets brudekjoleforretning.

Vores brude kommer primært fra Danmark, men også fra resten af Skandinavien, Grønland og Færøerne. De seneste år har Kennedys været igennem en stor udvikling, som har medført ny-åbnede afdelinger i forretningen (galla og konfirmation) og en webshop, som har medført virksomheden øget omsætning og god vækst. 
 

Er du (eller vil du gerne være) en haj til marketing og elsker du at lave søde og sjove SoMe-posts?

Kennedys søger en resultatorienteret person, som brænder for SoMe, som elsker alt omkring kjoler, glitter og krystaller, og som stortrives med at planlægge og gennemføre spændende events. 
Dine primære arbejdsområder vil være:

·       Branding af Kennedys (SoMe og trykte medier)

·       Planlægning og udførelse af events

·       Optimering af kunderejsen fra frieri til bryllup og fra invitation til fest

·       Planlægning af kampagner og afvikling af disse

·       Styring af Kennedys.dk og Kennedysonline.dk

·       Forretningsudvikling, strategi og planer

Du vil være en del af forretningens dagligdag og giver en hånd med i forretningen, når der er ekstra travlt dér. Her kan du få mulighed for at måle effekten af dine indsatser og styrke forståelsen af, hvad der betyder noget for de forskellige kundesegmenter.

Vi er stadig i gang med at videreudvikle vores koncept, hvor der kommer endnu mere fokus på markedsføring og hvilke tiltag, vi skal gennemføre – det bliver du naturligvis involveret i og kommer til at sætte dit præg på.

Vi forventer naturligvis, at du er imødekommende, social og serviceminded. At du er selvstændig, engageret og god til at formulere dig på skrift og i tale. At du er udadvendt, positiv og tænker kreativt. Og naturligvis også, at du har forståelse og interesse for brudekjoler, mode og trends.

Vi har høje forventninger til os selv og hinanden, vi fejrer vores succeser og vi hjælper hinanden til at lykkes. Du vil derfor blive medlem af et lattermildt, dynamisk og humoristisk team, som står bag dig, kommer med input til nye tiltag og idéer, og som du til hver en tid kan sparre med.

Stillingen er på ca. 20 timer ugentligt. Du skal være uddannet indenfor marketing for at komme i betragtning, men du behøver ikke have flere års erfaring indenfor området, du kan derfor godt være nyuddannet. 
Arbejdstiden vil primært være tirsdag til fredag, men i forbindelse med events, udsalg, forbruger- & indkøbsmesser bør du også regne med få weekender om året.

Har du erfaring indenfor salg, og kunne du også tænke dig at være stylist hos Kennedys med salg af brudekjoler, gallakjoler og konfirmationskjoler, kan stillingen blive fuld tid (37 timer ugentligt). 

Vi håber, at du har lyst til at være en del af et team, hvor alle bliver hørt, og at du er god til at se det smukke i andre mennesker.

Send din ansøgning pr. mail med et vellignende billede af dig selv på mail til Signe Marie Jeppesen på Signe @ Kennedys.dk
Vi behandler ansøgninger løbende, ligesom vi afholder samtaler løbende indtil den rette person er fundet.

Tiltrædelse efter aftale.